mandag 18. juni 2012

En liten titt inn


I gangen står de skjønne blå,
de strekker seg og titter inn i sommerkjøkkenet.



De hilser på syrinene som pynter opp der inne.


Hundekjeksen i sinkbøtta på trappa vil også ta en titt.


"Men se, der er jo mine venner,
i mugga på kjøkkenbordet.
Så fint det er med sommer og åpne dører,
da kan jeg vinke litt til dem :))"



En fin ny sommeruke ønskes alle som er innom :))

The lovely blue flowers are looking in to the summerkitchen.
They say hallo to the lilacs on the floor.
The white flowers in the old bucket at my staircase will also have a look;
"Oh look, my friends are in there, in a jug at the kitchen table.
I love to live in summer with warmth and open doors,
and do some waving to my friends which I adore :))"

Wish you all another lovely week of summer :)) 

11 kommentarer:

Hanne Margrete sa...

Nydelige bilder som vanlig! Og så er du så flink til å skrive på en artig måte:)
Ha en fin ny uke!

Klem fra Hanne:)

Tinas bo sa...

Helt underbara bilder!!!
Härlig vinkel... :)

ha en fin vecka
Kram Tina

Lappeline ♥ sa...

Nydelige fine bilder fra sommerhuset ditt....det er en drøm

Ha en fin uke du også

Klem til deg

Bergheim sa...

Så herlige flotte bilder. Koselig stemning.

Fabelaktig sa...

Åh så nydelige bilder :)
Bildene dine gjør meg så glad *smiler*

ang dette med følgere, det er flere som har hatt dette problemet, men det skyldes at blogspot har endret alle .com til .no - dette stabiliseres vanligvis over tid, men hvis det ikke gjør det så ta kontakt med blogger helpdesk : http://support.google.com/blogger/?hl=en.

Jeg kan dessverre ikke hjelpe utover dette....

Fin start på uken, håper din mandag er fabelaktig.

klem

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Nydelige, koselige bilder og tekst!

Ha en fin tirsdag! Og nyt godværet.

Klem fra Hjørdis

Tante Titti sa...

En riktig fin sommer-uke til deg også Monica!!
Titti-klæmm!!

Lene i Annekset sa...

Så koselig du har det i farfarhuset ditt! Får bare lyst til å gå inn jeg og titte meg rundt! Takk for fine bilder nok en gang! :)

Tilonino sa...

Åååå her likte jeg meg :) Nydelige bilder fra et nydelig sted :)
Klem fra Tine

Unknown sa...

Nydelig ;)

God sommer Monica !

PillePalle sa...

Utrolig fine bilder! ha en fin sommer du også.
Klem, PiPa