fredag 1. februar 2013

Ut i nærturen

Mobilbilde

Jeg trives veldig godt med å være hjemme når jeg har fri.
Jeg har alltid noe å finne på, kjeder meg aldri, og det har nok de siste årene blitt litt for mye innekos.
Selv om jeg bestandig har likt å komme meg ut i naturen, har jeg alltid hatt så mye å gjøre her hjemme og i
farfar-huset, at turer ut ikke akkurat har vært dagligdags, men nå har jeg begynt å bli litt flinkere til å komme
meg ut. Jeg har i løpet av det siste året blitt inspirert av andre jeg kjenner som går turer hver dag uansett vær,
og jeg kjenner at det gjør så godt, og man får slik positiv energi til å gjøre noe når man kommer hjem igjen.
Dessuten har jeg ikke tenkt å bli noen sinke når jeg skal henge på Einar opp liene ovenfor farfar-huset
til våren. Der er det bratt men veldig fin natur, og vi gleder oss veldig til å utforske liene litt mer.
I mellomtiden bruker jeg nærturen her jeg bor; det er fantastisk flott å komme seg
litt opp i høyden og nyte utsikten over bygda.

Ta deg en tur ut i helga du også :-)

3 kommentarer:

Bergheim sa...

Ingen rekreasjon er vel bedre enn naturen. Helt enig med deg. Den er der for å nytes. Og har man vakker natur rundt seg, bør man benytte seg av det så mye som mulig. Jeg jobbet innenfor psykisk helse i mange år, og en måte å "tømme" hodet på, var lange turer med hunden min. En fin måte å legge av seg på, og samle ny energi som du selv sier.

Ønsker deg en riktig flott helg. Kos deg i naturen ;)

Brunt sukker sa...

HALLO TANTE MONICA:)
Å JA
DU HAR SÅ RETT
TAKK FOR OPPMUNTRINGEN
JEG SKAL VIRKELIG PRØVE Å TA MEG EN TUR
KLEM ELI:)

Mitt vita hus & hem sa...

Hei
ja det skal jeg jammen gjöre, få meg en tur ut, blitt for lite av det her ja.
kos deg i helga, klem aina