søndag 1. desember 2013

Luke 1: Bestill garn til Amerikateppet her



Jeg har akkurat funnet ut at på nettbutikken til Sandnesgarn selger de flere farger i 
Smart Superwash enn det de hadde i butikken jeg var på,
så nå bestiller jeg meg nytt garn sammen med dere,
for blant annet å få med mintgrønt som de i
butikken hevdet ikke fantes.

 Her kan dere bestille garn til Amerikateppet:



Bestillingsliste Monicas Amerikateppe

Rosa 45201 1 nøste
Gammelrosa 4332 1 nøste
Mørk Cerise 4600 1 nøste
Turkis 6733 1 nøste
Oker 2527 1 nøste
Lyng 4853 1 nøste
Vinrød 4554 1 nøste
Brun 3082 1 nøste
Flyblå 6355 1 nøste
Brent oransje 3525 1 nøste  
Mint 7513 1 nøste
Oliven 9544 1 nøste
Grønn 8264 6 nøster
    
Når det gjelder den grønne hovedfargen vet jeg ikke om dette er for mye eller for lite,
men det vil nok gå en del av den til kanten rundt, og til frynsene,
så det er mulig vi må ha mer, men det får vi se etter hvert.

Da blir det ingen hekleruter i dag siden jeg også venter på nytt garn ;-)
Og det skal vel litt til å bli ferdig til jul, men vi kan jo begynne, så får vi se hvordan det går etter hvert.
Jeg heklet noen ruter med et annet garn i går og noen av dem stemte overraskende bra med fargene,
mens andre stemte dårlig siden jeg ikke hadde de rette grønnfargene,
men med Smart tror jeg dette blir bra.

To har allerede sagt at de vil være med å hekle opp igjen dette gamle teppet,
etter min gammeltante som utvandret til Amerika,
og det hadde vært veldig artig om vi ble fler.
Så sleng deg med og bestill garn da vel :-)

7 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Artig med annerledes julekalendre. Dessverre kan jeg ikke hive meg med i år, for her strikkes det på harde livet for å bli ferdig meg julegavevotter... (",)
Lykke til!

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så artig vri på julekalenderen.
Skal bli gøy å følge med.
Blir "med" ved å fortsette heklingen på teppe jeg allerede har begynt på tidligere :)

Unknown sa...

Hei ja eg tror eg må kjøpe Her i nærheten så eg får begynt i morgen?.Blir spenendes.:))))

Ruths datter sa...

Har linket til din blogg i dagens innlegg. Ha en fin adventstid.
Klem

Fågel Blå sa...

wow so beautiful
Have a nice week
Kathrine

Anonym sa...

Hvilken grønn har du brukt??

Monica sa...

Glemte visst å skrive nummeret på grønnfargen i innlegget her ser jeg, nummeret på den er 8264 :-)